Održavanje računarske opreme:
Firmama koje imaju veći broj računara i ostale računarske opreme nudimo pružanje servisnih usluga
kroz ugovore za održavanje. Ugovorom je definisan rok u kome naši serviseri dolaze nakon vašeg poziva.
Problem se može rešiti i uputstvima putem telefona ili intervencijom preko interneta (ovo samo u slučaju
softverskih problema).
Prednost ugovora je kao da imate zaposlenog servisera sa neophodnim znanjem i iskustvom iz kompletne
IT oblasti (softver, hardver, računarske mreže, internet). Pri tome ne biste plaćali poreze i doprinose
na zaradu, brinuli o radnom vremenu, odmoru, bolovanju i potrebnom dodatnom školovanju i obuci što je,
kad su računari u pitanju, neophodno.
Jedna od bitnih klauzula u ugovoru je preventivno održavanje. Ono obuhvata aktivnosti kojima se
unapred otklanjaju potencijalni problemi u radu IT opreme. Kod računara to je čišćenje napajanja i
uređaja za rashlađivanje, provera temperature procesora, zatim čišćenje virusa, provera prohodnosti
mreže itd. Učestalost akcija preventivnog održavanja definisana je ugovorom.